ხელოვნების ისტორიკოსი, ცენტრის უფროსი მეცნიერი თანამშრომელი, ხელოვნებათმცოდნეობის კანდიდატი.
სამეცნიერო კვლევის სფერო – ქართული ახალი და უახლესი ხელოვნება.
საქმიანობა – არასამთავრობო ორგანიზაციის – ხელოვნების ინტერდისციპლინური კვლევის ლაბორატორიის დამფუძნებელი და ხელმძღვანელი 2001 წლიდან; ხელოვნებისა და კულტურის ინტერდისციპლინური კვლევის ალმანახის “ილიაზდი” დამფუძნებელი და რედაქტორი; ჟურნალის “სპექტრი” რედაქციის წევრი; საქართველოს მხრიდან ბაზელის (შვეიცარია) ქრისტოფ მერიანის ფონდის მხატვართა საერთაშორისო პროგრამის ფარგლებში გაცვლითი პროექტის თბილისი-ბაზელი-ფრაიბურგის ხელმძღვანელი და კოორდინატორი 1998 წლიდან; ხელოვნების ინტერდისციპლინური სწავლების სამაგისტრო პროგრამის ხელმძღვანელი (გერმანულ-კავკასიური უნივერსიტეტი) 2007 წლიდან.
რჩეული ნაშრომები: 1. 8 1/2 წელი, ჟურნ. “KURSIV”, ავსტრია, ვენა, 1999; 2. იმპრესიონიზმი და 1950-70-იანი წლების ქართული საბჭოთა ხელოვნება, ქართული ხელოვნების ნარკვევები, თბ., 2002; 3. BEYOND BANS, ვენეციის თანამედროვე ხელოვნების 50-ე საერთაშორისო ბიენალეს წიგნი-კატალოგი “DEARMS ABD CONFLICTS”, ვენეცია, 2003; 4. CHRONOTOPES OF REAL – VIDEO ART IN GEORGIA, wignSi “Caucasus, Ptotography, Cinema, Video,” Strasburg, 2003; 5. THE ARGONAUT’S BOAT CAFÉ MURALS, ჟურნ. DOCOMOMO, N 30, March, Paris, 2004; 6. თანამედროვე წარსულისა და აწმყოს არქეოლოგია, ალმანახი “ილიაზდი”, 2, 2006.
-
ათწლეულების გადასახედიდან, სპექტრი, 31, 1993 (კ. კაჭარავასთან ერთად);
-
1980–იანი წლების ქართული თანამედროვე ხელოვნება, წგნ: Soviet Non-Conformist Art, პიტსბურგი, 1994 (კ. კაჭარავასთან ერთად);
-
Icon and Perception, ქართული თანამედროვე ხელოვნების კატალოგი, თბ., 1996;
-
In-Between Past and Present, გურამ წიბახაშვილის და ლევან ჭოღოშვოლის გამოფენის კატალოგი, თბ., 1996;
-
ჩრდილში, თბილისის I საერთაშორისო ბიენალეს კატალოგი, 1996;
-
Trans-Formation, პარიზში იუნესკოს ცენტრში მოწყობილი ქართული თანამედროვე ხელოვნების გამოფენის კატალოგი, პარიზი, 1998;
-
Manifesta-2, ევროპის თანამედროვე ხელოვნების ბიენალეს კატალოგი, ლიუქსემბურგი, 1998;
-
ია არსენიშვილის ბატიკა, ხელოვნება, 1999;
-
8 1/2 წელი, KURSIV, ავსტრია, ვენა, 1999;
-
ნიკო ლომაშვილის შესახებ, სტოქჰოლმის თანამედროვე ხელოვნების მუზეუმი, გამოფენა After the Wall, კატალოგი, სტოქჰოლმი, 1999;
-
იმპრესიონიზმი და 1950-70-იანი წლების ქართული საბჭოთა ხელოვნება, ქართული ხელოვნების ნარკვევები, II, თბ., 2002;
-
ქალაქი–სარკე, ალმანახი “ილიაზდი”, თბ., 2002;
-
ტრადიციული ორნამენტი როგორც სოციალისტური რეალიზმის ხატი, ხელოვნება N3–4, 2002;
-
Beyond Bans, ვენეციის თანამედროვე ხელოვნების 50–ე საერთაშორისო ბიენალე, Dreams and Conflicts, ვენეცია, 2003;
-
Chronotopes of Real Video Art in Georgia, South Caucasian Visual Art, წგნ: “Caucasus, Ptotography, Cinema, Video”, სტრასბურგი, 2003;
-
THE ARGONAUT S BOAT CAFÉ MURALS, ჟურნ. DOCOMOMO, N30, March, Paris, 2004;
-
თანამედროვე წარსულისა და აწმყოს არქეოლოგია, ალმანახი “ილიაზდი”, 2, 2006.