ხელოვნებათმცოდნე, ცენტრის მთავარი მეცნიერი თანამშრომელი, ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი.
სამეცნიერო კვლევის სფერო – ქართული ხალხური ხელოვნება, თანამედროვე ქართული ფერწერა.
საქმიანობა – თბილისის სამხატვრო აკადემიის პედაგოგი, მიჰყავს ვიზუალური ფოლკლორისა და 1950-1960 წწ. ქართული ფერწერის მიმდიმარეობანის კურსი. ალმანახ “სპექტრის” სარედაქციო საბჭოს წევრი; კრებულ “საქართველოს სიძველენის” რედკოლეგიის წევრი.
რჩეული ნაშრომები: 1. ნიკო ფიროსმანაშვილის მხატვრობის მნიშვნელობისათვის, სპექტრი, თბ., 2005; 2. Разговор о Грузинской культуре, Литуратурная Грузия, 2000; 3. Kolkh oda-sakhli. International training course. Significance of the Vernacular Architecture and problems of its Conservation. The world Heritage Centre Unesco. ICOMOS /Georgia. Tbilisi, 1997; 4. ანთროპომორფულობის თარგმანებისა და კოსმოგრამულობის პრინციპი ქართულ ხალხურ ხუროთმოძღვრებაში, საქართველოს სიძველენი, 3, თბ., 2003; 5. საქართველოს ხალხური არქიტექტურის ზოგადი მახასიათებლებისათვის, საქართველოს სიძველენი, 1, 2002; 6. კოლხური ოდა-სახლები რაჭაში, თბ., 2007; 7. ონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმი (კატალოგი), თბ., 2013 (თანაავტორი)
მისამართი: ბარნოვის ქ. N73, თბილისი, ტელ: (+995 32) 226413
-
გოგი თოთიბაძე, ცისკარი, N10, 1980;
-
ზურაბ ნიჟარაძე, ცისკარი, N5, 1981;
-
რაჭული ხით ხუროობის დეკორატიული გაფორმების საკითხები, ძეგლის მეგობარი, 60, 1982;
-
ხის ხუროთმოძღვრების ძეგლები რაჭაში, მეცნიერება და ტექნიკა, 1982;
-
ჯიბსონ ხუნდაძის ფერწერა, საბჭოთა ხელოვნება, N2, 1985;
-
დიმიტრი ხახუტაშვილი, თბ., 1985;
-
დიმიტრი ხახუტაშვილი, საბჭოთა ხელოვნება, N6, 1985;
-
უცნობი მხატვარი გიგო ტარიელაშვილი, ფრესკა, 1985;
-
ხის საცხოვრებელი და ქართული ხუროთმოძღვრების ტრადიცია, საბჭოთა ხელოვნება, N10, 1987;
-
ქართველ აბსტრაქციონისტთა პირველი ჯგუფური გამოფენა, ხელოვნება, N35, 1988;
-
50–იანი წლების ქართული ფერწერა პერიოდულ პუბლიკაციებში, სპექტრი, N1, 1990;
-
აფხაზური და ქართული ხალხური ხუროთმოძღვრების ერთიანობის საკითხისათვის, ხელოვნება, N2, 1993;
-
ალ. ბანძელაძის შემოქმედება, ხელოვნება, N3– 4, 1994;
-
ჯ. კუხალაშვილის მხატვრობის სპეციფიკისათვის, სპექტრი, N3– 4, 1994;
-
დრამატიზებულიც, საზეიმოც (ე. კალანდაძის ფერწერა), ხელოვნება, N4–6, 1995;
-
ალ. ბანძელაძის შემოქმედება 50–იანი წლების მხატვრობის პრობლემატიკასთან მიმართებაში, სპექტრი, N5–6, 1996;
-
ოდა–სახლი, როგორც ქართულ–აფხაზური ერთობის სიმბოლო, ძეგლის მეგობარი, N2 (97), 1997;
-
ოდა–სახლი, კრებ: The World Heritage Centre, Tb., 1997;
-
Kolkh oda-sakhli. International training course. Significance of the Vernacular Architecture and problems of its Conservation. The world Heritage Centre Unesco, ICOMOS / Georgia. Tbilisi, 1997;
-
ორნამენტის მრავალფუნქციური როლი ხალხურ ხუროთმოძღვრებაში, ლიტერატურა და ხელოვნება, N2, 1999;
-
ორნამენტის რაობის საკითხისათვის, ძეგლის მეგობარი, N3 (110), 2000;
-
Разговор о Грузинской культуре, Литуратурная Грузия, 2000;
-
ხალხური ხელოვნების თვისობრიობის ზოგიერთი საკითხისათვის, ძეგლის მეგობარი, N2 (109), 2000;
-
ჩუქურთმიანი აივნები კახეთში, ხელოვნება, N3– 4, 2000;
-
ხალხური ხელოვნების პრობლემატიკა რენე შმერლინგის ნააზრევში, რ. შმერლინგისადმი მიძღვნილი სამეცნიერო სესია, მოხსენებების კრებული, თბ., 2000;
-
ძველი თბილისი – განსაცდელი თუ კატასტროფა? წელიწდეული, IV-V, თბ., 1999–2001;
-
არქიტექტურის დესაკრალიზაცია, Academia, 3, 2002;
-
ძველი თბილისი მიწისძვრის შემდგომ – რას ჰკარგავს საქართველო, ხელოვნება, N1–2, 2002;
-
საქართველოს ხალხური არქიტექტურის ზოგადი მახასიათებლებისათვის, საქართველოს სიძველენი, 1, 2002;
-
ანთროპომორფულობის თარგმანებისა და კოსმოგრამულობის პრინციპი ქართულ ხალხურ ხუროთმოძღვრებაში, საქართველოს სიძველენი, 3, თბ., 2003;
-
ნიკო ფიროსმანაშვილის მხატვრობის მნიშვნელობისათვის, სპექტრი, თბ., 2005,
-
კოლხური ოდა-სახლები რაჭაში, თბ., 2007,
-
ონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმი (კატალოგი), თბ., 2013 (თანაავტორი)