ხელოვნებათმცოდნე, ცენტრის მთავარი მეცნიერი თანამშრომელი, ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი.
სამეცნიერო კვლევის სფერო – ქართული ხალხური ხელოვნება, თანამედროვე ქართული ფერწერა.
საქმიანობა – თბილისის სამხატვრო აკადემიის პედაგოგი, მიჰყავს ვიზუალური ფოლკლორისა და 1950-1960 წწ. ქართული ფერწერის მიმდიმარეობანის კურსი. ალმანახ “სპექტრის” სარედაქციო საბჭოს წევრი; კრებულ “საქართველოს სიძველენის” რედკოლეგიის წევრი. რჩეული ნაშრომები: 1. ნიკო ფიროსმანაშვილის მხატვრობის მნიშვნელობისათვის, სპექტრი, თბ., 2005; 2. Разговор о Грузинской культуре, Литуратурная Грузия, 2000; 3. Kolkh oda-sakhli. International training course. Significance of the Vernacular Architecture and problems of its Conservation. The world Heritage Centre Unesco. ICOMOS /Georgia. Tbilisi, 1997; 4. ანთროპომორფულობის თარგმანებისა და კოსმოგრამულობის პრინციპი ქართულ ხალხურ ხუროთმოძღვრებაში, საქართველოს სიძველენი, 3, თბ., 2003; 5. საქართველოს ხალხური არქიტექტურის ზოგადი მახასიათებლებისათვის, საქართველოს სიძველენი, 1, 2002; 6. კოლხური ოდა-სახლები რაჭაში, თბ., 2007; 7. ონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმი (კატალოგი), თბ., 2013 (თანაავტორი)
მისამართი: ბარნოვის ქ. N73, თბილისი, ტელ: (+995 32) 226413
გოგი თოთიბაძე, ცისკარი, N10, 1980;
ზურაბ ნიჟარაძე, ცისკარი, N5, 1981;
რაჭული ხით ხუროობის დეკორატიული გაფორმების საკითხები, ძეგლის მეგობარი, 60, 1982;
ხის ხუროთმოძღვრების ძეგლები რაჭაში, მეცნიერება და ტექნიკა, 1982;
ჯიბსონ ხუნდაძის ფერწერა, საბჭოთა ხელოვნება, N2, 1985;
დიმიტრი ხახუტაშვილი, თბ., 1985;
დიმიტრი ხახუტაშვილი, საბჭოთა ხელოვნება, N6, 1985;
უცნობი მხატვარი გიგო ტარიელაშვილი, ფრესკა, 1985;
ხის საცხოვრებელი და ქართული ხუროთმოძღვრების ტრადიცია, საბჭოთა ხელოვნება, N10, 1987;
ქართველ აბსტრაქციონისტთა პირველი ჯგუფური გამოფენა, ხელოვნება, N35, 1988;
50–იანი წლების ქართული ფერწერა პერიოდულ პუბლიკაციებში, სპექტრი, N1, 1990;
აფხაზური და ქართული ხალხური ხუროთმოძღვრების ერთიანობის საკითხისათვის, ხელოვნება, N2, 1993;
ჯ. კუხალაშვილის მხატვრობის სპეციფიკისათვის, სპექტრი, N3– 4, 1994;
დრამატიზებულიც, საზეიმოც (ე. კალანდაძის ფერწერა), ხელოვნება, N4–6, 1995;
ალ. ბანძელაძის შემოქმედება 50–იანი წლების მხატვრობის პრობლემატიკასთან მიმართებაში, სპექტრი, N5–6, 1996;
ოდა–სახლი, როგორც ქართულ–აფხაზური ერთობის სიმბოლო, ძეგლის მეგობარი, N2 (97), 1997;
ოდა–სახლი, კრებ: The World Heritage Centre, Tb., 1997;
Kolkh oda-sakhli. International training course. Significance of the Vernacular Architecture and problems of its Conservation. The world Heritage Centre Unesco, ICOMOS / Georgia. Tbilisi, 1997;
ორნამენტის მრავალფუნქციური როლი ხალხურ ხუროთმოძღვრებაში, ლიტერატურა და ხელოვნება, N2, 1999;
ორნამენტის რაობის საკითხისათვის, ძეგლის მეგობარი, N3 (110), 2000;
Разговор о Грузинской культуре, Литуратурная Грузия, 2000;
ხალხური ხელოვნების თვისობრიობის ზოგიერთი საკითხისათვის, ძეგლის მეგობარი, N2 (109), 2000;
ლეჟავა სამსონ
ხელოვნებათმცოდნე, ცენტრის მთავარი მეცნიერი თანამშრომელი, ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი.
სამეცნიერო კვლევის სფერო – ქართული ხალხური ხელოვნება, თანამედროვე ქართული ფერწერა.
საქმიანობა – თბილისის სამხატვრო აკადემიის პედაგოგი, მიჰყავს ვიზუალური ფოლკლორისა და 1950-1960 წწ. ქართული ფერწერის მიმდიმარეობანის კურსი. ალმანახ “სპექტრის” სარედაქციო საბჭოს წევრი; კრებულ “საქართველოს სიძველენის” რედკოლეგიის წევრი.
რჩეული ნაშრომები: 1. ნიკო ფიროსმანაშვილის მხატვრობის მნიშვნელობისათვის, სპექტრი, თბ., 2005; 2. Разговор о Грузинской культуре, Литуратурная Грузия, 2000; 3. Kolkh oda-sakhli. International training course. Significance of the Vernacular Architecture and problems of its Conservation. The world Heritage Centre Unesco. ICOMOS /Georgia. Tbilisi, 1997; 4. ანთროპომორფულობის თარგმანებისა და კოსმოგრამულობის პრინციპი ქართულ ხალხურ ხუროთმოძღვრებაში, საქართველოს სიძველენი, 3, თბ., 2003; 5. საქართველოს ხალხური არქიტექტურის ზოგადი მახასიათებლებისათვის, საქართველოს სიძველენი, 1, 2002; 6. კოლხური ოდა-სახლები რაჭაში, თბ., 2007; 7. ონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმი (კატალოგი), თბ., 2013 (თანაავტორი)
მისამართი: ბარნოვის ქ. N73, თბილისი, ტელ: (+995 32) 226413